Achiziție bunuri – reactivi de laborator necesari pentru activitatea didactică și de laborator. Universitatea de Științele Vieții “Regele Mihai I” din Timișoara invită companiile interesate să depună până la data de 06.03.2024 ora 14.00 oferte privind achiziția de produse, descrise mai jos.
În acest sens, atașăm următoarele documente:
Documentele de calificare precum si Formulare operatori economici completate de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare.
Achizitie: "Servicii de formare pentru dezvoltarea competentelor digitale"
Fisa date - instructiuni actualizate
Prin prezanta, USV Timisoara informeaza ofertantii interesati ca a fost depusa CONTESTATIE de catre Asociatia Sanse Egale pentru Persoanele cu Nevoi Speciale, cu sediul in BARLAD, str. General Naumescu nr.3 jud Vaslui, Contestatie inregistrata la autoritatea contractanta sub.nr.1388/28.02.2029, precum si cerere de prelungire a termenului de depunere a ofertelor, urmand ca acestea sa fie solutionate conform Procedurii proprii.
cj Radulov Sorin
USV Timisoara deruleaza Proiectul "Infiintare plantatie pomicola prin reconversie si construirea anexa la exploatatia agricola de catre USAMVB – STATIUNEA DIDACTICA TIMISOARA”, proiect derulat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala, si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 17.08.2023 ora 15.00 oferta privind achizitia de PRODUSE, descrise mai jos.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
Invitatia de participare - instalatii de climatizare
Caiet de sarcini - instalatii de climatizare
Model contract de furnizare instalatii de climatizare
Documentele de calificare precum si Formulare operatori economici completate de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare.
USV Timisoara deruleaza Proiectul "Infiintare plantatie pomicola prin reconversie si construirea anexa la exploatatia agricola de catre USAMVB – STATIUNEA DIDACTICA TIMISOARA”, proiect derulat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala, si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 17.08.2023 ora 15.00 oferta privind achizitia de PRODUSE, descrise mai jos.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
Invitatia de participare - containere frigorifica
Caiet de sarcini - containere frigorifice
Model contract de furnizare containere frigorifice
Documentele de calificare precum si Formulare operatori economici completate de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare.
USV Timisoara deruleaza Proiectul "Infiintare plantatie pomicola prin reconversie si construirea anexa la exploatatia agricola de catre USAMVB – STATIUNEA DIDACTICA TIMISOARA”, proiect derulat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala, si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 17.08.2023 ora 15.00 oferta privind achizitia de PRODUSE, descrise mai jos.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
Invitatia de participare - constructie modulara prefabricata
Caiet de sarcini - constructie modulara prefabricata
Model contract de furnizare constructie modulara prefabricata
Documentele de calificare precum si Formulare operatori economici completate de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare.
USV Timisoara deruleaza Proiectul "Infiintare plantatie pomicola prin reconversie si construirea anexa la exploatatia agricola de catre USAMVB – STATIUNEA DIDACTICA TIMISOARA”, proiect derulat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala, si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 17.08.2023 ora 15.00 oferta privind achizitia de PRODUSE, descrise mai jos.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
Invitatia de participare - linie modulara de productie sucuri si nectaruri din caise si piersici
Caiet de sarcini - linie modulara de productie sucuri si nectaruri din caise si piersici
Model contract de furnizare linie modulara de productie sucuri si nectaruri din caise si piersici
Documentele de calificare precum si Formulare operatori economici completate de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare.
USV Timisoara deruleaza Proiectul "Infiintare plantatie pomicola prin reconversie si construirea anexa la exploatatia agricola de catre USAMVB – STATIUNEA DIDACTICA TIMISOARA”, proiect derulat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala, si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 10.07.2023 ora 15.00 oferta privind achizitia de PRODUSE, descrise mai jos.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
Caiet de sarcini - Utilaje agricole
Model contract de furnizare utilaje agricole
Documentele de calificare precum si Formulare operatori economici completate de dvs. se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
USV Timisoara deruleaza Proiectul "Infiintare plantatie pomicola prin reconversie si construirea anexa la exploatatia agricola de catre USAMVB – STATIUNEA DIDACTICA TIMISOARA”, proiect derulat prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala, si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 10.07.2023 ora 15.00 oferta privind achizitia de PRODUSE, descrise mai jos.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
Caiet de sarcini - tractor agricol
Model contract de furnizare tractor agricol
Documentele de calificare precum si Formulare operatori economici completate de dvs. se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Achizitie bunuri - Multifunctionala - Proiect ROSE - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie bunuri - Camere web pentru conectare PC/laptop - Proiect ROSE - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie bunuri - Pachet Ecran proiectie electric - Proiect ROSE - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
U.S.A.M.V.B. Timișoara derulează Proiectul " Asigurarea şi încurajarea accesului elevilor aflaţi în situaţie de risc de abandon şcolar în învăţământul terţiar de înaltă calitate în domeniul Ingineria Produselor Alimentare (IPA)”, finanțat prin Acordul de grant nr. 323/SGU/PV/III/18.06.2020, și invită companiile interesate sa depună pana la data de 04.07.2022 ora 12.00 oferta privind achiziția de TRANSPORT, descrise mai jos.
În acest sens, atașam următoarele documente:
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii şi condițiile de livrare completată de dvs se vor transmite conform indicațiilor din invitația de participare
Va rugam confirmati primirea invitatiei si sa mentionati daca urmeaza sa depuneti o oferta sau nu.
Anunt de atribuire pentru achiziția SERVICII TRANSPORT PERSOANE
U.S.A.M.V.B. Timișoara derulează Proiectul " Asigurarea şi încurajarea accesului elevilor aflaţi în situaţie de risc de abandon şcolar în învăţământul terţiar de înaltă calitate în domeniul Ingineria Produselor Alimentare (IPA)”, finanțat prin Acordul de grant nr. 323/SGU/PV/III/18.06.2020, și invită companiile interesate sa depună pana la data de 04.07.2022 ora 12.00 oferta privind achiziția de CONSUMABILE, descrise mai jos.
În acest sens, atașam următoarele documente:
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii şi condițiile de livrare completată de dvs se vor transmite conform indicațiilor din invitația de participare
Va rugam confirmati primirea invitatiei si sa mentionati daca urmeaza sa depuneti o oferta sau nu.
Anunt de atribuire pentru achiziția CONSUMABILE
U.S.A.M.V.B. Timișoara derulează Proiectul " Asigurarea şi încurajarea accesului elevilor aflaţi în situaţie de risc de abandon şcolar în învăţământul terţiar de înaltă calitate în domeniul Ingineria Produselor Alimentare (IPA)”, finanțat prin Acordul de grant nr. 323/SGU/PV/III/18.06.2020, și invită companiile interesate sa depună pana la data de 04.07.2022 ora 12.00 oferta privind achiziția de CATERING, descrise mai jos.
În acest sens, atașam următoarele documente:
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii şi condițiile de livrare completată de dvs se vor transmite conform indicațiilor din invitația de participare
Va rugam confirmati primirea invitatiei si sa mentionati daca urmeaza sa depuneti o oferta sau nu.
Anunt de atribuire pentru achiziția SERVICII CATERING
Servicii pentru organizarea de evenimente în cadrul Proiectului POCU/379/6/21/124388 cu titlul: "Măsuri active pentru creşterea participarii la învăţământul terţiar antreprenorial a studenţilor din medii defavorizate Antre _S".
- Anunt participare_Servicii organizare evenimente
- Caiet sarcini_Lot1_Servicii organizare evenimente
- Caiet sarcini_Lot2_Servicii organizare evenimente
- Caiet sarcini_Lot3_Servicii organizare evenimente
- Contract servicii Organizare evenimente_model
- Formulare_Servicii organizare evenimente
- Fisa de date a achizitiei_Servicii organizare evenimente
Anunt atribuire contract Servicii organizare evenimente
Facultatea de Horticultura si Silvicultura din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul "Reducerea abandonului universitar pentru studenții Facultății de Horticultură şi Silvicultură din primul an de studiu, aflați în situație de risc, prin activități integrate de suport”, finanțat prin Acordul de grant nr. 189/SGU/NC/II din 11.09.2019, si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 04.11.2021 ora 12.00 oferta privind achizitia de CONSUMABILE, descrise mai jos.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
- invitatia de participare;
- formularul de specificatii;
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii si conditiile de livrare completata de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Achizitie bunuri - Platformă colaborativă - Proiect ROSE - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie lucrari- Renovare spaţiu S1 (1 buc.) - rețea de date - Proiect ROSE - Acord de grant nr.291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Termeni si conditii de executie
Achizitie bunuri- Pachet Software: Lot 1 – Microsoft office (34 buc.) - Proiect ROSE - Acord de grant nr.291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Formular de Specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie lucrari- Reconfigurare spaţiu interior S2 (1 buc.) - rețea de date - Proiect ROSE - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Termeni si conditii de executie
Achizitie bunuri - Pachet Videoproiectoare - Proiect ROSE - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Consumabile - Proiect ROSE - Acord de grant nr.117/SGU/PV/II din 07.05.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Articole personalizate - Proiect ROSE - Acord de grant nr.117/SGU/PV/II din 07.05.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Servicii de catering pentru elevi - Proiect ROSE - Acord de grant nr.117/SGU/PV/II din 07.05.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie servicii - Transport elevi la si de la USAMVBT + transport la locaţiile de vizitare (ferme, alte locaţii) - Proiect ROSE - Acord de grant nr.117/SGU/PV/II din 07.05.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie bunuri - Copertina retractabila - Proiect ROSE -Acord de grant nr.291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Servicii specializate de consultanță și expertiză - Dezvoltarea și furnizarea prin servicii externalizate a 2 oferte/programe de consiliere profesională și/sau antreprenoriat inovativ pentru 230 persoane din Grupul Țintă, respectiv 130 de studenți și 100 de elevi" - proiect POCU/379/6/21/124388
Achizitie Consumabile - Proiect ROSE -Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Control acces centru de invatare - Proiect ROSE - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Programul Mecanisme financiare SEE și Norvegia, 2014‐2021, “Program pentru energie în România”, Apel de proiecte ‐ Apel 3: “Capacitate crescută pentru furnizarea energiei regenerabile” – Alte surse de energie regenerabilă (SRE),
Denumirea proiectului: "RES and Circular Economy Applied in an Academic Community as an Example for Smart Sustainable Development, cod proiect 2020/55421"
Invitație servicii studiu fezabilitate
Achizitie Pachet videoproiectoare - Proiect ROSE - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie reluata Pachet mobilier (Lot 2) - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Pachet Paravan despartitor -Proiect ROSE - Acoord de grant nr. 100/SGU/CII/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Consumabile - Proiect ROSE -Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Mobilier - Proiect ROSE - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Facultatea de Horticultură şi Silvicultură din cadrul U.S.A.M.V.B. Timișoara derulează Proiectul "Reducerea abandonului universitar pentru studenții Facultății de Horticultură şi Silvicultură din primul an de studiu, aflați în situație de risc, prin activități integrate de suport”, finanțat prin Acordul de grant nr. 189/SGU/NC/II din 11.09.2019, și invită companiile interesate sa depună pana la data de 03.12.2020 ora 12.00 oferta privind achiziția de CĂRȚI, REVISTE DE SPECIALITATE ȘI PUBLICAȚII SPECIFICE ACTIVITĂȚILOR DESFĂȘURATE, descrise mai jos.
În acest sens, atașam următoarele documente:
Achizitie Pachet Jaluzele rulou - Proiect ROSE - Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Pachet mobilier (Lot 2) - Proiect ROSE -Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Pachet mobilier (Lot 2) -Proiect ROSE-Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie Cuier metalic tip pom - Acord de grant nr.100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Invitație
Facultatea de Medicina Veterinara invita companiile interesate sa depuna pana la data de 27.11.2020 ora 12.00 oferta privind achizitia de Carti, reviste de specialitate si publicatii specifice activitatilor desfasurate descrise mai jos in cadrul proiectului ROSE 183/SGU/NC/II-2019, conform documentelor anexate.
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Facultatea de Bioingineria Resurselor Animaliere din cadrul U.S.A.M.V.B. Timișoara derulează Proiectul "Suport academic si tutorial pentru studentii cu risc de abandon a studiilor universitare ai Facultatii de Bioingineria Resurselor Animaliere”, finanțat prin Acordul de grant nr. 186/SGU/NC/II din 11.09.2019, și invită companiile interesate sa depună pana la data de 26.11.2020 ora 12.00, oferta privind achiziția de Carti, reviste de specialitate si publicatii specifice activitatilor desfasurate descrise mai jos.
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Facultatea de Bioingineria Resurselor Animaliere din cadrul U.S.A.M.V.B. Timișoara derulează Proiectul "Suport academic și tutorial pentru studenții cu risc de abandon a studiilor universitare ai Facultății de Bioingineria Resurselor Animaliere”, finanțat prin Acordul de grant nr. 186/SGU/NC/II din 11.09.2019, și invită companiile interesate să depună până la data de 24.11.2020 ora 12.00 oferta privind achiziția de CONSUMABILE, descrise mai jos.
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Facultatea de Horticultură şi Silvicultură din cadrul U.S.A.M.V.B. Timișoara derulează Proiectul "Reducerea abandonului universitar pentru studenții Facultății de Horticultură şi Silvicultură din primul an de studiu, aflați în situație de risc, prin activități integrate de suport”, finanțat prin Acordul de grant nr. 189/SGU/NC/II din 11.09.2019, și invită companiile interesate sa depună pana la data de 24.11.2020 ora 12.00 oferta privind achiziția de CONSUMABILE, descrise mai jos.
În acest sens, atașam următoarele documente:
Invitatie
Facultatea de Medicina Veterinara invita companiile interesate sa depuna pana la data de 17.11.2020 ora 12.00 oferta privind achizitia de materiale Consumabile in cadrul proiectului ROSE 183/SGU/NC/II-2019, conform documentelor anexate
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie de bunuri - Echipamente - profil de personalitate persolog D-I-S-C - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie de bunuri - Pachet 3 Echipamente: Lot 1 - Truse analize de sol - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie de bunuri - Pachet software si truse demonstrative: Lot 2 -Pachet software si truse demonstrative Fizica - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie de bunuri - Pachet software si truse demonstartive - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni si conditii de livrare
Achizitie de lucrari - Renovare spatiu S1 - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Termeni si conditii de executie
Achizitia de bunuri - Pachet Software - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni şi Condiţii de Livrare
Achizitia de bunuri - Pachet 2 Echipamente - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni şi Condiţii de Livrare
Achizitia de bunuri - Pachet 1 Echipamente - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Formular de specificatii tehnice
Termeni şi Condiţii de Livrare
Facultatea de Horticultura si Silvicultura din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul "Reducerea abandonului universitar pentru studenții Facultății de Horticultură şi Silvicultură din primul an de studiu, aflați în situație de risc, prin activități integrate de suport”, finanțat prin Acordul de grant nr. 189/SGU/NC/II din 11.09.2019, si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 25.08.2020 ora 12.00 oferta privind achizitia de Aer conditionat-Inverter, descrise mai jos.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
- invitatia de participare;
- formularul de specificatii;
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii si conditiile de livrare completata de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Achizitie de lucrari - Renovare spatiu S1 - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Termeni si conditii de executie
Achizitia de Pachet confectii metalice - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Termeni si conditii de livrare
Achizitie de lucrari - Renovare spatiu S1 - Proiect Rose - Acord de grant nr. 291/SGU/CI/III din 18.12.2019
Termeni si conditii de executie
Licitație publică cu strigare pentru vânzare deșeuri feroase aflate în stare nedezmembrată obținute din casare seră
Clarificări
Clarificare - suspendare licitatie
Achizitie Pachet videoproiectoare - Proiect ROSE - Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Achizitie Pachet tabla magnetica - Proiect ROSE - Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Achizitie Scanner mobil - Proiect ROSE - Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Achizitie Multifuncţional - Proiect ROSE - Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Achizitie Dispozitiv vizualizare desktop - Proiect ROSE - Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Achizitie Aparate de aer - Proiect ROSE - Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II din 17.12.2018
Facultatea de Inginerie Alimentara din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul privind Invatamantul Secundar – ROSE 192/SGU/NC/II/2019 si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 27.01.2020 ora 13.00 oferta privind achizitia de Bunuri, descrise si grupate pe Loturi.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
- invitatia de participare;
- formularul de specificatii;
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii si conditiile de livrare completata de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Achizitie UPS proiect ROSE
Achizitie SWITCH proiect ROSE
Achizitie SOFTWARE proiect ROSE
Achizitie servere proiect ROSE
Achizitie monitoare proiect ROSE
Achizitie laptop proiect ROSE
Achizitie computere proiect ROSE
Facultatea de Horticultura si Silvicultura din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul privind Invatamantul Secundar – ROSE si va invita sa depuneti pana la data de 29.11.2019 ora 12.00 oferta companiei dumneavoastra privind achizitia de echipamente IT si alte echipamente.
In acest sens, va rugam sa regasiti atasate urmatoarele documente:
- invitatia de participare;
- formularul de specificatii;
- anexa privind termenii si conditiile de livrare care trebuie completata de dvs si trimisa in format electronic si tiparit, conform indicatiilor din invitatia de participare
Achizitie "Reconfigurare spatiu interior S3 (1 buc)" -Proiect ROSE Acord grant 100/SGU/CI/II
Termeni și condiții de executie
Facultatea de Medicina Veterinara din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul privind Invatamantul Secundar – ROSE 183/SGU/NC/II/2019 si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 22.11.2019 ora 12.00 oferta privind achizitia de Consumabile
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
- invitatia de participare și formularul de specificatii;
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii si conditiile de livrare completata de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Va rugam sa ne comunicati primirea invitatiei si intentia de a participa la ofertare.
Facultatea de Medicina Veterinara din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul privind Invatamantul Secundar – ROSE 183/SGU/NC/II/2019 si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 22.11.2019 ora 13.00 oferta privind achizitia de Mobilier
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
- invitatia de participare și formularul de specificatii;
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii si conditiile de livrare completata de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Va rugam sa ne comunicati primirea invitatiei si intentia de a participa la ofertare.
Anunt de atribuire
Raport de evaluare achizitie ECHIPAMENTE SI PERIFERICE
Facultatea de Medicina Veterinara din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul privind Invatamantul Secundar – ROSE 183/SGU/NC/II/2019 si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 14.11.2019 ora 13.00 oferta privind achizitia de Echipamente IT si periferice
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
- invitatia de participare;
- formularul de specificatii;
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii si conditiile de livrare completata de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Va rugam sa ne comunicati primirea invitatiei si intentia de a participa la ofertare.
Facultatea de Bioingineria Resurselor Animaliere din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul privind Invatamantul Secundar – ROSE 186/SGU/NC/II/11.09.2019 si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 13.11.2019 ora 12.00 oferta privind achizitia de Consumabile
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
- invitatia de participare;
- formularul de specificatii;
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii si conditiile de livrare completata de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Achiziţii CONSUMABILE, proiect ROSE, Acord de grant nr. 189/SGU/NC/II
Achiziţii MOBILIER ŞI ACCESORII, proiect ROSE, Acord de grant nr. 189/SGU/NC/II
Facultatea de Bioingineria Resurselor Animaliere din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul privind Invatamantul Secundar – ROSE 186/SGU/NC/II/11.09.2019 si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 08.11.2019 ora 12.00 oferta privind achizitia de Mobilier.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
- invitatia de participare;
- formularul de specificatii;
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii si conditiile de livrare completata de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Facultatea de Bioingineria Resurselor Animaliere din cadrul USAMVB Timisoara deruleaza Proiectul privind Invatamantul Secundar – ROSE 186/SGU/NC/II/11.09.2019 si invita companiile interesate sa depuna pana la data de 07.11.2019 ora 12.00 oferta privind achizitia de Echipamente Informatice.
In acest sens, atasam urmatoarele documente:
- invitatia de participare;
- formularul de specificatii;
- documentele de calificare precum si Anexa privind termenii si conditiile de livrare completata de dvs se vor transmite conform indicatiilor din invitatia de participare
Achizitia 3 de Mobilier (1 set) proiect ROSE acord grant 100/SGU/CI/II
Termeni și condiții de livrare
Achizitia de Pachet 2 mobilier (Lot 1) proiect ROSE acord grant 100/SGU/CI/II
Termeni și condiții de livrare
Achizitia de Pachet 1 mobilier (Lot1) proiect ROSE Acord grant 100/SGU/CI/II
Termeni și condiții de livrare
Achiziţii Echipamente IT şi periferice, în cadrul proiectului ROSE, Acord de grant nr. 189/SGU/NC/II
Termeni și condiții de livrare
Achizitie Carti/reviste de specialitate/publicatii specifice activitatii desfasurate pentru proiectul ROSE nr.71/SGU/NC/I
Termeni și condiții de livrare
Achizitie lucrari Reconfigurare spatiu interior S1 - Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II
Achizitie lucrari Reconfigurare spatiu interior S2 - Acord de grant nr. 100/SGU/CI/II
Anunt achizitie consumabile in cadrul Proiectului ROSE acord grant 117/SGU/PV/II
Achizitii Servicii Transport elevi la si de la USAMVBT + transport la locaţiile de vizitare (ferme, alte locaţii) in cadrul proiectului ROSE Acord de grant nr. 117/SGU/PV/II
Achizitii Servicii catering pentru elevi in cadrul proiectului ROSE Acord de grant nr. 117/SGU/PV/II
Achizitii Consumabile in cadrul proiectului ROSE Acord de grant nr. 117/SGU/PV/II
Achizitii Articole personalizate in cadrul proiectului ROSE Acord de grant nr. 117/SGU/PV/II
Achizitie Carti/reviste de specialitate/publicatii specifice activitatii desfasurate pentru proiectul ROSE nr.71/SGU/NC/I
Termeni si conditii de livrare
Achizitii consumabile in cadrul proiectului ROSE Acord de grant nr.71/SGU/NC/I
Termeni si conditii de livrare
Achizitii consumabile in cadrul proiectului ROSE Acord de grant nr.71/SGU/NC/I
Termeni si conditii de livrare
Achizitii IT si alte echipamente in cadrul proiectului ROSE Acord de grant nr.71/SGU/NC/I
Termeni si conditii de livrare III
Anunt achizitie „Dotare autoturism centru de consiliere” - P.O.P.A.M.
Anunt achizitie „Servicii informare si publicitate proiect ” - P.O.P.A.M.
Anunt achizitie „Servicii de promovare - website si publicitate online” - P.O.P.A.M.
Anunt „Servicii elaborare materiale publicitare promovare centru regional de consiliere ” - P.O.P.A.M.
Achizitie mobilier centru de consiliere P.O.P.A.M.
Anunt "Reabilitare sistem hidranti exteriori si camine de vizitare"
Caiet sarcini si lista cantitati
Achizitii IT si alte echipamente in cadrul proiectului ROSE Acord de grant nr.71/SGU/NC/I
Termeni si conditii de livrare II
Notificare 2 rezultat achizitii
Achizitii IT si alte echipamente in cadrul proiectului ROSE Acord de grant nr.71/SGU/NC/I
Termeni si conditii de livrare
Anunt achizitie "Servicii de verificare, reparare si incarcare a stingatoarelor din incinta USAMVBT Timisoara"
Anunt achizitie bunuri – Mobilier, in cadrul proiectului ROSE, Acord de grant Nr. 51 SGU/NC/I din data de 23.11.2017
Anunt achizitie bunuri – IT si alte echipamente, in cadrul proiectului ROSE, Acord de grant Nr. 51 SGU/NC/I din data de 23.11.2017
Anunt achizitie realizare sistem de acces auto si pietonal
Anunt achizitie „Lucrari reabilitare acoperis Facultatea de Zootehnie si Biotehnologii - USAMVB Timisoara”
Lista cuprinzand cantitatile de lucrari
Anunt „Plug reversibil cu 6 trupite la Statiunea Didactica USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Plug reversibil cu 3 trupite la Statiunea Didactica USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Remorca cerealiera la Statiunea Didactica USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Lucrari reabilitare amfiteatru Zootehnie - USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Semanatoare plante paioase la Statiunea Didactica USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Utilaj de erbicidat la Statiunea Didactica USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Utilaj de imprastiat gunoi la Statiunea Didactica USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie directa „Lucrari reabilitare amfiteatru A2 Facultatea de Agricultura - USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Lucrari reabilitare sala lucrari practice constructii Facultatea de Horticultura - USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Lucrari reparatii acoperis sediu Statiune Didactica USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Lucrari reabilitare grupuri sanitare - camin 2 USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie „Reabilitare sistem acces auto in incinta Campusului USAMVBT”
Anunt achizitie „Servicii de consultanta si engeneering privind intocmire documentatii tehice pentru obtinere avize - TOTEM”
Anunt achizitie „Servicii de consultanta si engeneering privind intocmire documentatii tehice pentru reabilitare amfiteatru Facultatea de Zootehnie si Biotehnologii”
Anunt achizitie „Servicii de consultanta si engeneering privind intocmire documentatii tehice pentru executie-reabilitare amfiteatru A2 Facultatea de Agronomie”
Anunt achizitie „Servicii de consultanta si engeneering privind intocmire documentatii tehice pentru executie-reabilitare acoperis Facultatea de Zootehnie si Biotehnologii ”
Anunt achizitie „Proiectare, asistenta tehnica si executie Sistem de canalizare Statiune Didactica USAMVB Timisoara”
Anunt achizitie lucrari reabilitare sistem hidranti in campusul USAMVB Timisoara
Anunt achizitie servicii de paza
ANUNT - REZULTAT PROCEDURA DE ATRIBUIRE
Achizitionare lucrari de "Reparatii capitale Faculateta de Agricultura - instalatii interioare de incalzire"
Raspuns solicitare clarificari - Referitor la procedura de achizitie directa pentru lucrari de “RK instalatie interioara de incalzire la Fac. de Agricultura”, din data de 09.05.2016, urmare a solicitarii de clarificare
Raspuns solicitare clarificari - 2 - Referitor la procedura de achizitie directa pentru lucrari de “RK instalatie interioara de incalzire la Fac. de Agricultura”, din data de 09.05.2016, urmare a solicitarii de clarificare
Anunt public - licitatie publica inchiriere spatii
Anunt public pentru inchiriere spatiu cu destinatia de farmacie veterinara
Anunt achizitie servicii de paza 2016
Clarificare la achizitia de servicii de paza
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management integrat pentru ROSCI0109 Lunca Timisului si ROSPA0095 Padurea Macedonia"
Anunt Atribuire Contract Servicii de Audit Extern
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management integrat pentru ROSCI0109 Lunca Timisului si ROSPA0095 Padurea Macedonia"
Anunt public - licitatie publica inchiriere spatii
Anunt licitatie publica cu strigare pentru inchirierea spatiilor destinate automatelor de cafea
Caiet de sarcini
Clarificare
Anunt licitatie publica cu strigare pentru inchirierea spatiilor destinate automatelor de fresh-food si snacks
Caiet de sarcini
Clarificare
Anunt licitatie publica cu strigare pentru inchirierea spatiilor destinate desfasurarii activitatiilor de foto copiere si servicii de secretariat
Caiet de sarcini
Clarificare
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management integrat pentru ROSCI0109 Lunca Timisului si ROSPA0095 Padurea Macedonia"
Anunt Achizitie Servicii de Audit Extern
Achizitionare lucrari de "Reabilitare spatii didactice cladiri Facultatea de Zootehnie si Medicina Veterinara, Facultatea de Horticultura si Silvicultura"
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management integrat pentru ROSCI0109 Lunca Timisului si ROSPA0095 Padurea Macedonia"
Anunt Achizitie Consumabile
Achizitionare "Amenajare cai de acces km 6 - Facultatea de Horticultura si Silvicultura"
Achizitionare "Amenajare cai de acces Statiunea Tinerilor Naturalisti"
Clarificare: Model contract executie lucrari
Achizitionare "Cai de acces Facultatea de Tehnologia Produselor Agroalimentare si Facultatea de Management Agricol"
Clarificare: Model contract executie lucrari
Achizitionare servicii de proiectare tehnica privind realizarea investitiei "Proiectare reparatii capitale Camin nr. 2"
Achizitionare Servicii de proiectare tehnica privind realizarea investitiei: "Proiectare sarpanta acoperis cladire sala de sport"
Achizitionare Servicii de proiectare tehnica privind realizarea investitiei: "Proiectare sarpanta acoperis cladire cantina"
Achizitionare lucrari de "ALIMENTARE CU APA DIN SURSE PROPRII"
Achizitionare lucrari de "RETEA ALIMENTARE CU APA STATIUNEA TINERILOR NATURALISTI"
Achizitionare lucrari de "REABILITARE CAMIN 1"
Achizitionare de lucrari de "RK cazan de incalzire VIESSMANN 3200 KW"
Caiet de sarcini cu lista de cantitati
Achizitionare servicii de proiectare pentru "RK instalatia de incalzire la Facultatea de Agricultura"
Achizitionare servicii de proiectare tehnica privind realizarea investitiei "Acoperis sarpanta cladire Biblioteca"
Achizitionare lucrari "Reparatii capitale acoperis Facultatea de Agricultura"
Formulare:
- ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica
- ANEXA LA FORMULARUL DE OFERTA
- DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE
- DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
- DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006
- DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE SUBCONTRACTANTI SI SPECIALIZAREA ACESTORA
- FORMULAR DE OFERTA
- INFORMATII GENERALE
- DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
- SCRISOARE DE INAINTARE
Clarificari pentru achizitia publica „Reparatii capitale acoperis – Facultatea de Agricultura”
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management integrat pentru ROSCI0109 Lunca Timisului si ROSPA0095 Padurea Macedonia", cod SMIS 36396
Anunt Atibuire Contract de servicii Instruire Introducere in ArcGIS
Anunt Atribuire Contract de servicii Instruire - Managementul ariilor protejate
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management integrat pentru ROSCI0109 Lunca Timisului si ROSPA0095 Padurea Macedonia", cod SMIS 36396
Achizitie servicii de instruire cu titlul Introducere in ArcGIS
Achizitie servicii de instruire cu titlul Managementul ariilor naturale protejate
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management al Parcului National Cheile Nerei – Beusnita (ROSCI 0031 si ROSPA 0020 Cheile Nerei – Beusnita)"
Anunt privind demararea achizitiei publice avand ca obiect Achizitie servicii sesiune de instruire
Achizitionare servicii de paza - FISA DE DATE A ACHIZITIEI
Precizare: Referitor la achizitia servicii de paza, precizam ca nu se solicita garantie de participare.
c.j. Radulov Sorin
ANUNT DE INTENTIE - achizitionare servicii de paza
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management al Parcului National Cheile Nerei – Beusnita (ROSCI 0031 si ROSPA 0020 Cheile Nerei – Beusnita)"
Anunt privind demararea achizitiei publice avand ca obiect Achizitie autoturism
Anunt achizitie servicii de paza
ERATA
la FISA DE DATE a achizitiei "Servicii de Paza"
1. La articolul V.7) "Modul de prezentare a ofertei" in loc de "- Data limita pentru depunerea ofertei: 01.10.2012, ora 09.00; " se va citi "- Data limita pentru depunerea ofertei: 01.10.2013, ora 09.00; ".
2. La articolul V.9 din Fisa de date, "Deschiderea Ofertelor", in loc de "Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 01.10.2012 ora 10.00. Biroul Achizitii publice, Ofertantului castigator i se va comunica data incheierii contractului" se va citi "Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 01.10.2013 ora 10.00. Biroul Achizitii publice, Ofertantului castigator i se va comunica data incheierii contractului".
Anunt achizitie reparatii campus/camine studentesti
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management al Parcului National Cheile Nerei – Beusnita (ROSCI 0031 si ROSPA 0020 Cheile Nerei – Beusnita)"
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management al Parcului National Cheile Nerei – Beusnita (ROSCI 0031 si ROSPA 0020 Cheile Nerei – Beusnita)"
Anunt public - Licitatie publica inchiriere spatiu
Licitatie Spatii Temporar Disponibile (STD)
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management al Parcului National Cheile Nerei – Beusnita (ROSCI 0031 si ROSPA 0020 Cheile Nerei – Beusnita)"
Anunt de atribuire privind achizitia publica avand ca obiect Servicii audit extern
Anunt public - licitatie publica inchiriere spatii
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management al Parcului National Cheile Nerei – Beusnita (ROSCI 0031 si ROSPA 0020 Cheile Nerei – Beusnita)"
Anunt privind demararea achizitiei publice avand ca obiect Servicii audit extern
Anunt atribuire contract servicii RCA 2013
Cerinte:
1. Ofertantul nu va avea datorii la bugetul de stat sau local.
2. Activitatea sa fie desfasurata conform normelor legale, inclusiv Autorizatie valabila emisa de CSA.
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management integrat pentru ROSCI0109 Lunca Timisului si ROSPA0095 Padurea Macedonia"
Achizitie servicii de realizare si actualizare website
Anunt atribuire program ArcGis
Anunt atribuire servicii de realizare si actualizare website
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management al Parcului National Cheile Nerei – Beusnita (ROSCI 0031 si ROSPA 0020 Cheile Nerei – Beusnita)"
Anunt privind demararea achizitiei publice avand ca obiect Furnizarea de bunuri UIP si echipamente pentru Administratia PN Cheile Nerei-Beusnita.
- LOTUL 1
- LOTUL 2
- LOTUL 3
- LOTUL 4
Clarificari si Raspunsuri:
Solicitare clarificare 1:
Va rugam sa ne comunicati daca mai sunt si alte cerinte de calificare, formulare pentru depunerea de oferte la licitatia anuntata pe site-ul dvs.: Anunt privind demararea achizitiei publice avand ca obiect Furnizarea de bunuri UIP si echipamente pentru Administratia PN Cheile Nerei-Beusnita.
Raspuns Solicitare clarificare 1:
1. Cerintele de calificare sunt enuntate in invitatiile de participare punctual, complet si nerestrictiv, pentru ofertantii care desfasoara activitatea licit, fara orice fel de constrangeri de natura financiara (debite) sau comerciala de drept public sau privat.
2. Oferta tehnica si financiara va cuprinde toate bunurile punctate in lotul respectiv, in conformitate cu cerintele tehnice solicitate.
Documentatie de atribuire achizitie Servicii de paza nr. 5705/14.09.2012
Documentatie de atribuire achizitie Servicii de paza nr. 4977/01.08.2012 - ANULAT
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management al Parcului National Cheile Nerei – Beusnita (ROSCI 0031 si ROSPA 0020 Cheile Nerei – Beusnita)"
Anunt privind demararea achizitiei publice avand ca obiect achizitionarea programului ArcGis 10
Anunt privind atribuirea programului ArcGis 10
Programul Operational Sectorial Mediu 2007-2013 (POS Mediu), Axa Prioritara 4
"Elaborarea planului de management integrat pentru ROSCI0109 Lunca Timisului si ROSPA0095 Padurea Macedonia"
Anunt achizitionare consumabile
Programul IPA de Cooperare Transfrontaliera Romania - Republica Serbia
"Monitorizare si combaterea poluantului biologic invaziv Ambrosia artemisifolia L. (spp.)"
Purchase of accesories for ambrosia control
Purchase of equipment for monitoring centre
Publication and promo material