ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA ADMITERII 2023
Oferta educațională Facultatea de Management și Turism Rural, ciclul licență, anul universitar 2023-2024
INGINERIE ȘI MANAGEMENT ÎN AGRICULTURĂ ȘI DEZVOLTARE RURALĂ
|
Ingineria și managementul afacerilor agricole - IF |
Inginerie și management în alimentație publică și agroturism - IF |
Inginerie și management în alimentație publică și agroturism - IFR |
INGINERIE ȘI MANAGEMENT
|
Inginerie și management în industria turismului - IF |
Sesiunea de vară:
03.07.2023 - 24.07.2023 – Înscrieri, (Luni-Vineri între orele 8:00 -15:00, Sâmbătă între orele 8:00-12:00)
24.07.2023 - Afișarea rezultatelor după ora 16:00
25.07.2023 - Confirmarea locurilor bugetate
26.07.2023 - Confirmarea locurilor cu taxă
Sesiunea de toamnă:
01.09.2023 - 14.09.2023 – Înscrieri, (Luni-Vineri între orele 8:00 -15:00, Sâmbătă între orele 8:00-12:00)
14.09.2023 - Afișarea rezultatelor după ora 16:00
15.09.2023 - Confirmarea locurilor bugetate și cu taxă
CRITERIUL DE ADMITERE LA LICENȚĂ:
Departajarea candidaților se va face pe baza mediei generale de admitere. Media generală de admitere se calculează astfel:
- 80% media de la examenul de bacalaureat
- 20% media aritmetică a anilor de studiu din liceu
Oferta educațională Facultatea de Management și Turism Rural, ciclul master, anul universitar 2023-2024
INGINERIE ȘI MANAGEMENT ÎN AGRICULTURĂ ȘI DEZVOLTARE RURALĂ
|
Administrarea afacerilor agricole - IF |
Administrarea afacerilor agricole (limba engleză) - IF |
Agribusiness - IF |
Bioeconomie (limba engleză) - IF |
Management în alimentație publică și agroturism - IF |
Managementul dezvoltării rurale durabile - IF |
Sesiunea de vară
03.07.2023 - 24.07.2023 – Înscrieri, (Luni-Vineri între orele 8:00 -15:00, Sâmbătă între orele 8:00-12:00)
25.07.2023 - Interviu din tematica afișată
25.07.2023 - Afișarea rezultatelor după ora 16:00
26.07.2023 - Confirmarea locurilor bugetate
27.07.2023 - Confirmarea locurilor cu taxă
Sesiunea de toamnă
01.09.2023 - 20.09.2023 – Înscrieri, (Luni-Vineri între orele 8:00 -15:00, Sâmbătă între orele 8:00-12:00)
21.09.2023 - Interviu din tematica afișată
21.09.2023 - Afișarea rezultatelor după ora 16:00
22.09.2023 - Confirmarea locurilor bugetate și cu taxă
CRITERIUL DE ADMITERE LA MASTER:
Departajarea candidaților se va face pe baza mediei generale de admitere. Media generală de admitere se calculează cu două zecimale fără rotunjire astfel:
• 40% media aritmetică a anilor de studii;
• 30% media examenului de diplomă/licență;
• 30% nota obținută la proba orală (interviu pe baza unei tematici, aprobată de Consiliul facultății care organizează studiile universitare de masterat).
TAXE
PERIOADA DE ÎNSCRIERE, ONLINE ȘI FIZIC:
v Înscrierea este gratuită (primul dosar de inscriere in USVT)
v Înmatricularea este 150 lei
Acte necesare
Ciclul licență
Pentru înscrierea la admitere, candidații/persoanele împuternicite, vor depune următoarele acte:
A) în original și copii xerox ale acestora în vederea certificării „conform cu originalul” în momentul înscrierii;
- diploma de bacalaureat și foaie matricolă (sau echivalente)
- certificat de naștere;
- acte de schimbare a numelui, dacă este cazul (certificat de căsătorie, sentințe judecătorești, etc.)
- pentru candidații studenți/absolvenți de studii superioare, care se înscriu la concurs pentru a urma un al doilea program de studiu: diploma de licența și suplimentul la diplomă, acte doveditoare pentru certificarea regimului de studii universitare de licență urmat anterior (buget/taxă);
B) alte documente
- adeverință medicală tip din care să rezulte că persoana care se înscrie la admitere este aptă pentru domeniul la care candidează;
- copie a cărții de identitate;
- 3 fotografii color 3/4;
- pentru candidații studenți - adeverință din care să rezulte calitatea de student;
- chitanța reprezentând taxa de înscriere;
- pentru copiii personalului didactic de predare și didactic auxiliar aflat în activitate (învățământ preuniversitar și superior) o adeverință cu viza Inspectoratului Școlar sau a unității de învățământ iar pentru copiii orfani sau ai personalului didactic și didactic auxiliar pensionat, acte doveditoare (pentru scutirea taxei de înscriere);
- pentru copiii personalului angajat sau pensionat al U.S.V. Timișoara cât si pentru angajații acesteia, o adeverință eliberata de Direcția Resurse Umane pentru scutirea taxei de înscriere;
- fișa de înscriere;
- dosar plic.
Ciclul master
Pentru înscrierea la admitere, candidații/persoanele împuternicite, vor depune următoarele acte:
A) în original și copii xerox ale acestora în vederea certificării „conform cu originalul” în momentul înscrierii;
- diploma de bacalaureat și foaia matricolă;
- diploma de licență și suplimentul la diplomă (sau echivalente);
- certificat de naștere;
- acte de schimbare a numelui, dacă este cazul (certificat de căsătorie, sentințe judecătorești, etc.)
- pentru studenții masteranzi/absolvenții studiilor universitare de master care urmează o doua specializare, acte doveditoare pentru certificarea regimului de studii universitare de master urmat anterior (buget/taxă).
B) alte documente
- adeverință medicală tip din care să rezulte că persoana care se înscrie la admitere este aptă pentru domeniul la care candidează;
- copie a cărții de identitate;
- 3 fotografii color 3/4;
- chitanța reprezentând taxa de înscriere;
- pentru copiii personalului didactic de predare și didactic auxiliar aflat în activitate (învățământ preuniversitar și superior) o adeverință cu viza Inspectoratului Școlar sau a unității de învățământ iar pentru copiii orfani sau ai personalului didactic și didactic auxiliar pensionat, acte doveditoare (pentru scutirea taxei de înscriere);
- pentru copiii personalului angajat sau pensionat al U.S.V. Timișoara cât și pentru angajații acesteia, o adeverință eliberată de Departamentul Resurse Umane pentru scutirea taxei de înscriere;
- certificat de competență lingvistică pentru o limbă străină de largă circulație internațional;
- fișa de înscriere;
- dosar plic.
ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA ADMITERII 2022
Oferta educațională Facultatea de Management și Turism Rural, ciclul licență, anul universitar 2022-2023
INGINERIE ȘI MANAGEMENT ÎN AGRICULTURĂ ȘI DEZVOLTARE RURALĂ
|
Ingineria și managementul afacerilor agricole - IF |
Inginerie și management în alimentație publică și agroturism - IF |
Inginerie și management în alimentație publică și agroturism - IFR |
INGINERIE ȘI MANAGEMENT
|
Inginerie și management în industria turismului - IF |
Sesiunea de vară:
11.07.2022 - 27.07.2022 – Înscrieri, (Luni-Vineri între orele 8:00 -15:00, Sâmbătă între orele 8:00-12:00)
27.07.2022 - Afișarea rezultatelor după ora 16:00
28.07.2022 - Confirmarea locurilor bugetate
29.07.2022 - Confirmarea locurilor cu taxă
Sesiunea de toamnă:
05.09.2022 - 16.09.2022 – Înscrieri, (Luni-Vineri între orele 8:00 -15:00, Sâmbătă între orele 8:00-12:00)
16.09.2022 - Afișarea rezultatelor după ora 16:00
19.09.2022 - Confirmarea locurilor bugetate
20.09.2022 - Confirmarea locurilor cu taxă
CRITERIUL DE ADMITERE LA LICENȚĂ:
Departajarea candidaților se va face pe baza mediei generale de admitere. Media generală de admitere se calculează astfel:
- 80% media de la examenul de bacalaureat
- 20% media aritmetică a anilor de studiu din liceu
Oferta educațională Facultatea de Management și Turism Rural, ciclul master, anul universitar 2022-2023
INGINERIE ȘI MANAGEMENT ÎN AGRICULTURĂ ȘI DEZVOLTARE RURALĂ
|
Administrarea afacerilor agricole - IF |
Administrarea afacerilor agricole (limba engleză) - IF |
Agribusiness - IF |
Bioeconomie (limba engleză) - IF |
Management în alimentație publică și agroturism - IF |
Managementul dezvoltării rurale durabile - IF |
Sesiunea de vară
11.07.2022 - 26.07.2022 – Înscrieri, (Luni-Vineri între orele 8:00 -15:00, Sâmbătă între orele 8:00-12:00)
27.07.2022 - Interviu din tematica afișată
27.07.2022 - Afișarea rezultatelor după ora 16:00
28.07.2022 - Confirmarea locurilor bugetate
29.07.2022 - Confirmarea locurilor cu taxă
Sesiunea de toamnă
05.09.2022 - 21.09.2022 – Înscrieri, (Luni-Vineri între orele 8:00 -15:00, Sâmbătă între orele 8:00-12:00)
22.09.2022 - Interviu din tematica afișată
22.09.2022 - Afișarea rezultatelor după ora 16:00
23.09.2022 - Confirmarea locurilor bugetate și cu taxă
CRITERIUL DE ADMITERE LA MASTER:
Departajarea candidaților se va face pe baza mediei generale de admitere. Media generală de admitere se calculează cu două zecimale fără rotunjire astfel:
• 40% media aritmetică a anilor de studii;
• 30% media examenului de diplomă/licență;
• 30% nota obținută la proba orală (interviu pe baza unei tematici, aprobată de Consiliul facultății care organizează studiile universitare de masterat).
TAXE PREÎNSCRIERE ȘI ÎNSCRIERE
PERIOADA DE PREÎNSCRIERI ONLINE
v Înscrierea și înmatricularea sunt gratuite
PERIOADA DE ÎNSCRIERE, ONLINE ȘI FIZIC:
v Înscrierea este gratuită
v Înmatricularea este 150 lei
Acte necesare
Ciclul licență
Pentru înscrierea la admitere, candidații/persoanele împuternicite, vor depune următoarele acte:
A) în original și copii xerox ale acestora în vederea certificării „conform cu originalul” în momentul înscrierii;
- diploma de bacalaureat și foaie matricolă (sau echivalente)
- certificat de naștere;
- acte de schimbare a numelui, dacă este cazul (certificat de căsătorie, sentințe judecătorești, etc.)
- pentru candidații studenți/absolvenți de studii superioare, care se înscriu la concurs pentru a urma un al doilea program de studiu: diploma de licența și suplimentul la diplomă, acte doveditoare pentru certificarea regimului de studii universitare de licență urmat anterior (buget/taxă);
B) alte documente
- adeverință medicală tip din care să rezulte că persoana care se înscrie la admitere este aptă pentru domeniul la care candidează;
- copie a cărții de identitate;
- 3 fotografii color 3/4;
- pentru candidații studenți - adeverință din care să rezulte calitatea de student;
- chitanța reprezentând taxa de înscriere;
- pentru copiii personalului didactic de predare și didactic auxiliar aflat în activitate (învățământ preuniversitar și superior) o adeverință cu viza Inspectoratului Școlar sau a unității de învățământ iar pentru copiii orfani sau ai personalului didactic și didactic auxiliar pensionat, acte doveditoare (pentru scutirea taxei de înscriere);
- pentru copiii personalului angajat sau pensionat al U.S.A.M.V.B. Timișoara cât si pentru angajații acesteia, o adeverință eliberata de Direcția Resurse Umane pentru scutirea taxei de înscriere;
- fișa de înscriere;
- dosar plic.
Ciclul master
Pentru înscrierea la admitere, candidații/persoanele împuternicite, vor depune următoarele acte:
A) în original și copii xerox ale acestora în vederea certificării „conform cu originalul” în momentul înscrierii;
- diploma de bacalaureat și foaia matricolă;
- diploma de licență și suplimentul la diplomă (sau echivalente);
- certificat de naștere;
- acte de schimbare a numelui, dacă este cazul (certificat de căsătorie, sentințe judecătorești, etc.)
- pentru studenții masteranzi/absolvenții studiilor universitare de master care urmează o doua specializare, acte doveditoare pentru certificarea regimului de studii universitare de master urmat anterior (buget/taxă).
B) alte documente
- adeverință medicală tip din care să rezulte că persoana care se înscrie la admitere este aptă pentru domeniul la care candidează;
- copie a cărții de identitate;
- 3 fotografii color 3/4;
- chitanța reprezentând taxa de înscriere;
- pentru copiii personalului didactic de predare și didactic auxiliar aflat în activitate (învățământ preuniversitar și superior) o adeverință cu viza Inspectoratului Școlar sau a unității de învățământ iar pentru copiii orfani sau ai personalului didactic și didactic auxiliar pensionat, acte doveditoare (pentru scutirea taxei de înscriere);
- pentru copiii personalului angajat sau pensionat al U.S.A.M.V.B. Timișoara cât și pentru angajații acesteia, o adeverință eliberată de Departamentul Resurse Umane pentru scutirea taxei de înscriere;
- certificat de competență lingvistică pentru o limbă străină de largă circulație internațional;
- fișa de înscriere;
- dosar plic.
ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA ADMITERII 2021
LICENȚĂ
Facultatea de Management și Turism Rural vine în ofertarea viitorilor săi studenți cu trei programe de licență:
- Ingineria și managementul afacerilor agricole/Inginerie economică în agricultură
- Inginerie şi management în alimentaţia publică şi agroturism
- Inginerie şi management în industria turismului
Durata studiilor este de 4 ani, titlul obţinut fiind de INGINER în domeniul Inginerie şi management în agricultură și dezvoltare rurală/Inginerie şi management.
Oferta educațională Facultatea de Management și Turism Rural, anul universitar 2020-2021
Licență - ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ (zi)
FACULTATEA |
DOMENIUL DE LICENŢĂ |
PROGRAMUL/ SPECIALIZAREA |
|
MANAGEMENT ŞI TURISM RURAL |
Inginerie şi management în agricultură şi dezvoltare rurală |
Ingineria și managementul afacerilor agricole |
|
Inginerie şi management în alimentaţia publică şi agroturism |
|
||
Inginerie şi management |
Inginerie şi management în industria turismului |
|
Licență - ÎNVĂŢĂMÂNT CU FRECVENŢĂ REDUSĂ (IFR)
FACULTATEA |
DOMENIUL DE LICENŢĂ |
PROGRAMUL/ SPECIALIZAREA |
|
MANAGEMENT ŞI TURISM RURAL |
Inginerie şi management în agricultură şi dezvoltare rurală |
Ingineria și managementul afacerilor agricole |
|
Inginerie şi management în alimentaţia publică şi agroturism |
|
||
Inginerie şi management |
Inginerie şi management în industria turismului |
|
Criteriul de admitere la licenţă:
Departajarea candidaţilor se va face pe baza mediei generale de admitere.
Media generală de admitere se calculează astfel:
· 80% media de la examenul de bacalaureat
· 20% media aritmetică a anilor de studiu din liceu
Pentru înscrierea la admitere, candidații/persoanele împuternicite, vor depune următoarele acte:
A) în original și copii xerox ale acestora în vederea certificării „conform cu originalul” in momentul înscrierii;
- diploma de bacalaureat și foaia matricolă (sau echivalente)
- certificat de naștere;
- acte de schimbare a numelui, dacă este cazul (certificat de căsătorie, sentințe judecătorești, etc.)
- pentru candidații studenți/absolvenți de studii superioare: diploma de bacalaureat și foaia matricolă sau echivalente, respectiv diploma de licență sau absolvire a unei facultăți sau a unui colegiu, pentru cei care se înscriu la concurs ca să urmeze un al doilea program de studiu.
B) alte documente
- pentru candidații studenți: adeverința din care să rezulte calitatea de student,
- adeverință medicală tip din care sa rezulte că persoana care se înscrie la admitere este aptă pentru domeniul la care candidează;
- copie a cărții de identitate;
- 3 fotografii color 3/4;
- chitanța reprezentând taxa de înscriere;
- pentru copiii personalului didactic de predare și didactic auxiliar aflat în activitate (învățământ preuniversitar și superior) o adeverință cu viza Inspectoratului Școlar sau a unității de învățământ iar pentru copii orfani sau ai personalului didactic și didactic auxiliar pensionat, acte doveditoare (pentru scutirea taxei de înscriere);
- pentru copiii personalului angajat sau pensionat al U.S.A.M.V.B. Timișoara cât și pentru angajații acesteia, o adeverință eliberată de Direcția Resurse Umane pentru scutirea taxei de înscriere;
- dosar plic.
MASTER
Tematica interviului de adminitere
Facultatea de Management și Turism Rural vine în ofertarea viitorilor săi studenți cu programe de masterat diverse:
- ADMINISTRAREA AFACERILOR AGRICOLE
- AGRIBUSINESS
- MANAGEMENTUL DEZVOLTĂRII RURALE DURABILE
- MANAGEMENT ÎN ALIMENTAŢIA PUBLICĂ ŞI AGROTURISM
Și alte 2 în limba engleză:
- ADMINISTRAREA AFACERILOR AGRICOLE
- BIOECONOMIE
CRITERIUL DE ADMITERE LA MASTER:
Departajarea candidaților se va face pe baza mediei generale de admitere.
Media generală de admitere se calculează cu două zecimale fără rotunjire astfel:
· 40% media aritmetică a anilor de studii;
· 30% media examenului de diploma/licență
· 30% nota obținută la proba orală (interviu pe baza unei tematici aprobată de Consiliul facultății care organizează studiile universitare de masterat).
Pentru înscrierea la admitere, candidații/persoanele împuternicite, vor depune următoarele acte:
A) în original și copii xerox ale acestora în vederea certificării „conform cu originalul” in momentul înscrierii;
- diploma de bacalaureat și diploma de licență (sau echivalente)
- certificat de naștere;
- acte de schimbare a numelui, dacă este cazul (certificat de căsătorie, sentințe judecătorești, etc.)
- pentru candidații studenți masteranzi/absolvenți studiilor universitare de master care urmează o doua specializare, acte doveditoare pentru certificarea regimului de studii universitare de master urmat (buget/taxă).
B) alte documente
- adeverință medicală tip din care sa rezulte că persoana care se înscrie la admitere este aptă pentru domeniul la care candidează;
- copie a cărții de identitate;
- 3 fotografii color 3/4;
- chitanța reprezentând taxa de înscriere;
- pentru copiii personalului didactic de predare și didactic auxiliar aflat în activitate (învățământ preuniversitar și superior) o adeverință cu viza Inspectoratului Școlar sau a unității de învățământ iar pentru copii orfani sau ai personalului didactic și didactic auxiliar pensionat, acte doveditoare (pentru scutirea taxei de înscriere);
- pentru copiii personalului angajat sau pensionat al U.S.A.M.V.B. Timișoara cât și pentru angajații acesteia, o adeverință eliberată de Direcția Resurse Umane pentru scutirea taxei de înscriere;
- certificat de competenta lingvistica pentru o limba străină de larga circulație internațională;
- dosar plic.